فیلترینگ -

دست نوشته های من از عملکرد فیلترینگ و تند روی های آنها...

فیلترینگ -

دست نوشته های من از عملکرد فیلترینگ و تند روی های آنها...

ویکی پدیا و یاهو هم بی نصیب نموندن...

امروز متوجه شد صفحه مربوط به استایل های سایت ویکی پدیا فیلتره!

http://www.wikipedia.org/

وارد سایت wiki pedia که بشید خواهد دید که صفحه هیچ نما و رنگ و شکل معینی نداره!


اگه کمی با HTML آشنایی داشته باشید متوجه میشید که لینک استایل های ویکی بستس(یعنی فیلتره):

http://bits.wikimedia.org/skins-1.5/monobook/main.css


از یه جایی شنیدم که میگن برای بستن عکس های ویکی پدیا این کارو کردن....


راستش منم رفته بودم دنبال تاریخچه آرم های شرکت های خودرو سازی که با این اتفاقات هیچی نصیبم نشد.


وقتی با بزرگترین دانشنامه آزاد اینترنتی اینکارو میکنن، خدا به داد بقیه برسه...


اینجاست که میگن رسیدن به دانش خیلی سخته ها... اولین مانع هم همین فیلترینگه...


-----------


چند وقت پیش هم عکسای سایت یاهو فیلتر شده بود... یعنی به راحتی نمیشد ایمیل زد... چرا که اکثر لینک های موجود در ایمیل یاهو به صورت عکسَن


به نظر من یا باید کل سایت یاهو و ویکی پدیا رو فیلتر کنن یا اصلا هیچ کاری باهاش نداشته باشن...


اینجوری که نمیشه... آدم زجر میشکه بخواد یه متن علمی رو پیدا کنه... ای بابااااااااا


(بعضی وقتا احساس میکنم کسایی که سایت ها رو فیلتر میکنن، هیچ گونه اطلاعات علمی و حتی اجتماعی ندارن... وقتی یه بچه 2 ساله هم ببینه که عکسای یاهو فیلتر شده، بیشتر وسوسه میشه ببینه محتویاتش چی بوده...)


از ما گفتن بود!


اگر هم شما سایت مهمی رو دیدی که فیلتر کردن به من بگید که منم در جریان فیلتر های بدون فکر باشم...



نظرات 1 + ارسال نظر
MA3B سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:42 ب.ظ

ویکی صدا و بدتر از اون فرندس کباب هم فیلتره.ادد کردم.منو بلینک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد