فیلترینگ -

دست نوشته های من از عملکرد فیلترینگ و تند روی های آنها...

فیلترینگ -

دست نوشته های من از عملکرد فیلترینگ و تند روی های آنها...

انگیزه!

اصولا داستان زندگی اینترنت در این کشور اینگونه است:


اول یه ایده ی خوب واسه داشتن یه سایتِ خوب به ذهنت میرسه!


بعد با کلی زحمت و انگیزه ایده رو به یک طرح خوب تبدیل میکنی!


بعد با کلی هزینه و وقت، طرحت رو تبدیل میکنی به یه سایت!


سپس سایتت میگیره و بازدیدش میره بالا! و طبیعتا از هر نو بشر و قشری وارد سایتت میشن!


خوشحالی و احساس میکنی هزینه هات بی نتیجه نبوده... و عملا تونستی یه کار فرهنگی کرده باشی!


تصمیم میگیری برای بهتر شدن سایت، نظرات بقیه رو هم گوش کنی... یا در معرض دید دیگران بزاری!


پیشرفتت اونقدر زیاد بوده که سایت های دیگه تو رو لینک میکنن!


احساس میکنی تونستی یه فرد اثر گذار باشی... 


بعد... یه روز صبح از خواب پا میشی...


میبینی!!! سایت فیلتر شده...


اول تعجب میکنی و خندت میگیره... بعد به خودت میگی شاید اشتباه شده... 


خیلی سریع شروع به پیگیری میکنی... و میدونی که هر چی زمان بیشتر بگذره، از محبوبیت سایت کم میشه... 


متوجه میشی که بعضیا از عکس های آواتار ِ نا مناسب استفاده کردن... پس اونارو درست میکنی...


متوجه میشی بعضیا حرف های سیاسی، اونم نه مستقیم! با کنایه زدن... اونم درست میکنی...


متوجه میشی دانلود کتاب هم ممنوعه... پس اونم بر میداری...


متوجه میشی باید بری امضا بدی... میری میدی...


متوجه میشی سایتت بعد از 3 ماه باز شد... خوشحال میشی...


متوجه میشی سایت دیگه بازدیدی نداره... 


اینجاست که تازه میفهمی همه ی هزینه هات! وقت هات! زحمتات... به باد رفته...


و مهمتر از همه! دیگه انگیزه ای نمونده... 


و بعد تو از دور خارج میشی... و بر میگردی به زندگی قبلیت... 


و تصمیم میگیری دیگه چنین کاری نکنی!


حالا فک کن این اتفاق واسه چند نفر میافته... واسه چنتا آدم فعال میافته، واسه چنتا نخبه میافته، واسه چنتا دانشجوی نمونه میافته، واسه چنتا سایت ارزشی میافته، واسه چنتا آدمی که سرشون به تنشون میارزه میافته... و نتیجش؟  کاملا مشخصه!!!!!!

نظرات 11 + ارسال نظر
رندی اورتون چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:30 ب.ظ http://wwe-superstar.blogfa.com

به قرآن همه ی حرفات درسته
به حضرت عباس وبلاگم بین مردم جا افتاده بود
چند نفر گفتن تو که 2 روزه اومدی چطور پر بازدید شدی
من لینک کردم و لینک دادم - بنر دادم - بنر گرفتم
وبلاگم در مرود کشتی کج بود-مگه کشتی کج بده؟؟؟
کجاش بده
حتما باید بریم معتاد بشیم تا این کار ها رو نکنن
داداش کمکم کن

ma3b سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:20 ب.ظ

سلام.دمت گرم حرف دل مارو زدی.لطفا وبلاگ مرا اد کن من نیز اد خواهم کرد.ma3bnews.blogfa.com

یک وبلاگ نویس پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:22 ب.ظ

سلام خدا خیرت بدهد که دردم را میفهمی
اره من هم بعد از 4ماه یک وبلاگ با بازدید روزانه 18000مورد داشتم
از خدا بیخبرا یه روز صبح بود که دیدم داره آروم اروم صفحات وبلاگم فیلتر میشه
اره به همین راجتی بدون اینکه حتی خودمم دلیلشو بدونم وبلاگ من یهنی دومین وبلاگ پربازدید در ایران با رتبه 1500فیلتر شد!!!
به کی باید اعتراض کنم؟
چه کسی گوش شنوا دارد
خدا میداند کی باز رفع فیلتر میشود واصلاً کسی پاسخ گو نیست
ای خدا ازتون نگذره
قسم میخورم که دوباره شروع میکنم ودومین نه اولین وبلاگ پربازدید در ایران خواهم شد.
بدون شک ولحظه ای درنگ

احسان سمیع زاده یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:27 ب.ظ

اجازه کپی برداری یا گرته برداری هست؟

بله

رضا یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:56 ب.ظ

کاملا درسته همینطوره ، اما.....

دیوانه ی ولاقوزی یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:19 ق.ظ http://www.valaghooziha.blogfa.com

like....

نیلوفر دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:54 ق.ظ

وبلاگ من با یه سال سابقه و روزی 3000 بازدید قیلتر شد رفت!!
بر پدر مادرشون لعنت

ممد پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:36 ب.ظ

دمت جیز گل گفتی؛من موندم که چرا وبم فیلتر شد؛روی جک کار میکردم جوکا هم موردی نداشتن؛اخه خدا خندوندن مردم گناهه؛لعنت بر همشون

khrn یکشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:42 ب.ظ

گفتی عکسات مورد داشت پس باید فیلتر بشی. اگر به خاطر عکس مستهجنت پر بازدید بودی به درد نمی خوره.
اگر بازدیدت به خاطره کتاب های ممنوعه (که احتمالا یا باعث دروغ هستند یا باعث نا امیدی) بوده باید فیلتر بشی.
کلا کسی که سرش به تنش به ارزد به دنبال نشر اکاذیب نیست.
فیلتر حق است اما فیلتر با قصد پیشرفت و جلوگیری از نشر اکاذیب.

استر سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 09:28 ب.ظ http://laserwithesther.blogspot.com

من نمیفهمم،
تازه دو سه روزه که وبلاگ درباره ى لیزر موهاى زاید و لیزرهاى پوست زدم و مجانى جواب سوالاى مردم رو میدم، امروز بچه ها از ایران گفتن فیلتر شده!

آخه نه سیاسى بوده نه عقیدتى بوده، نه اجتماعى! موى زاید فیلتر داره!؟

حتى برام هیچ پیامى هم ندادن که علتش چیه تا رفعش کنم! حداقل بگن تا مشکل رو رفع کنیم!

خدارو شکر از سرویس ایرانى استفاده نکردم وگرنه وبم میپرید!
الان مجبورم مطالب فارسى رو به انگلیسى بذارم که خارجیها استفاده کنن! دوست داشتم به ایرانیها کمک کنم ولى نمیتونم بازدید رو محدود به ایرانیها کنم!

سعید شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 02:39 ب.ظ

کلا هر سایتی و وبلاگی مستقل باشه وپر بیننده فیلتر میشه باور کن ربطی به عکس آواتار اعضا هم نداره ،اینا بهانه هست. تو عکس دینی هم بزاری ولی عقیده و راهت متفاوت باشه فیلتر میشی. به قول شاعر با خدا باشو پادشاهی کن ، با اینا باشو هر چه خواهی کن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد